Kleiketting..

Kleiketting..

woensdag 18 november 2015

Beetje freubelen..

Door de drukte deze maanden ligt het schilderen van kozijnen en deuren even stil :( ..Maar als ik tijd heb vind ik het soms ook heerlijk een beetje crea bezig te zijn ;) ..Ik had bij de action kerstballen gekocht niet duur en vooral omdat ik ze wou schilderen vond ik dat wel belangrijk :) ..

Zo zagen ze eruit toen ik ze kocht..


En zo dus als ze klaar zijn!!
Met 2 kleuren de Mud grey(le noir & blanc) en Grey wash(Action) heb ik ze geschilderd..Ook de 2 kleuren gemengd op de kerstballen gedaan zo passen ze mooi bij elkaar qua kleur maar hebben ze net een andere kleur :) ..Sobere kerstballen ik ben er blij mee :)
Gezellig in een bak met een paar kaarsen voor op de tafel..




Ook nog een toef gemaakt voor aan het rek boven de bank..


Fijne week nog!!
                         Lieve groetjes Marja..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten