Kleiketting..

Kleiketting..

woensdag 7 oktober 2015

Nieuwe kleur..

Sinds gister heeft onze woonkamer een andere kleur..De vorige kleur Saliegrijs was best een mooie kleur,maar na dat ik mijn nieuwe gordijnen had vond ik de kleur niet meer zo goed passen..Toen we van het weekend bij de Bouwmarkt waren eigenlijk voor iets anders :) liep ik eigenlijk spontaan tegen de kleur aan(nou ik kan je zeggen dat gebeurd niet gauw normaal gesproken! ;))Meestal loop ik meerdere rondjes en loop te twijfelen tussen 2 kleuren..en daar worden de overige gezinsleden weleens een beetje moe van :)..
Maar nu waren ze verbaasd dat ik er zo snel uit was haha..
De kleur is grijs/bruin..erg mooi vind ik zelf :)..
Hier vast een paar foto's.. Binnenkort nog meer foto's maar zoals jullie misschien al raden ik ben nog niet klaar..De gang en keuken zijn nog aan de beurt ;)

                  Marja..


Mijn rekje..gelijk even anders gestyled!


Vind nu zelf alles even mooier uitkomen qua kleuren..


Hoekje achter in de kamer..


Ook de schouw in stijl qua kleuren :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten