Kleiketting..

Kleiketting..

zaterdag 16 mei 2015

Iets met klei & een ketting..

Nadat ik op meerdere Blogs gave kleikettingen tegen kwam en ik de Meivakantie vrij was leek het me leuk om ook met klei aan de slag te gaan :)..Dus zo gezegd zo gedaan..Ook nog naar de kringloop geweest waar ik ondanks dat ik niet veel zag toch weer 2 dingen mee naar huis nam..

Ik heb een ketting gemaakt met grote kralen en die heb ik ook geschilderd..


Ligt in een schaal op het krukje in mijn vensterbank..



De andere ketting heeft kleinere kralen en die klei was al grijs van kleur,dus die heb ik zo gelaten :)


De schaal waar hij in ligt komt dus van de kringloop en hij was houtkleurig na een bad van soda en ook nog bleek werd hij niet zoals ik wilde en dus besloot ik hem maar te schilderen! ;)


Hier nog even een gedeelte van de schaal..


Ondanks dat ik hem graag houtkleur had gelaten vind ik hem nu ook wel erg gaaf geworden :)


Tja en dan het 2e item wat ik mee moest nemen uit de kringloop waarvan Manlief al helemaal niet begreep waarom ik het meenam en wat ik er mee moest?Uh tja geen idee maar ik kon hem niet laten staan..Heb het afgedaan als houder voor keukenrol..Not!! ;)

Fijn weekend!!
Lieve groetjes Marja..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten